לנצ'יה אפסילון- קינוח איטלקי


 

לנצ'יה אפסילון- קינוח איטלקי


זהו הדור הרביעי של מכונית האפסילון הקטנה שתוביל את השוק, מנוע משובח עיצוב חדשני ואלגנטי ומוניטין הם אלו הדברים שיעשו את עבודת השיווק באירופה וגם בישראל. הבעיה בישראל שרכב זה לא עבר מותג בכלל למרות שהיבוא לא הופסק.



 רכב מסוג זה מגיע עם כמה גרסאות והם: גרסת 1.2 ליטר עם גיר ידני ן 69 כוח סוס יעלה במחיר התחלתי של 105 אלף שקל והגרסה של הטווין אייר גולד גיר ידני או רובוטי עם 85 כוח סוס תעלה כ-115,000 שקלים, 

 המחיר הוא לא זול במיוחד ואנשים בישראל יתחילו ישר להשוות בין רכבים אחרים גדולים יותר באותו מחיר ואולי גם פחות, אבל זו לא האינדיקציה, אפסילון הוא באמת רכב עירוני יוקרתי שנועד לקהל יעד מסוים שבאמת יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה במחיר כזה.



 האפסילון הוא רכב מעוצב מאוד שמגיע עם שלל אביזרים פנימיים מיוחדים כמו, גג שמש שנפתח לכול אורך הרכב,  יציאות USB ויציאות שמותאמות לאייפון, עם מערכת BLUE&ME , מערכת שעוזרת להחנות רכב בחנייה, יכולה להשתלט על ההגה ולסייע לנהג להחנות, מערכת סאונד איכותית, מכסה דלק שנפתח אוטומטית, אין צורך בהברגה ועוד גימיקים ייחודיים לאפסילון.

 כמה שהיא קטנה תא המטען של האפסילון גדול במיוחד, המהירות המרבית שהיא יכולה להגיע הוא 180 קמ"ש וזה בהחלט מספיק לרכב עירוני, היא מאוד נוחה והאיטלקים אומרים שהיא מיועדת ל 5 נוסעים אבל את זה הייתי בודק. לגבי הצבע החיצוני של הרכב לכול קונה יש את האפשרות לבחור את הצבע המועדף עליו, גם הריפודים וגם את הדיפונים.

לסיכום האפסילון היא קטנה אגרסיבית, מהירה, יפה ואלגנטית, בדיוק מה שכול גבר מחפש אצל אישה, ובדיוק מה שנשים רוצות להיות.

 



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il


דף הבית >> מבזקי דף >> רכב ותחבורה >> לנצ'יה אפסילון- קינוח איטלקי